24 uur service | lekkage

Het komt regelmatig voor. Hinderlijke lekkage als gevolg van de zeer sterk wisselende weersinvloeden.

Onze medewerkers staan dag en nacht klaar om bij calamiteiten direct te kunnen ingrijpen. Met deze service zijn wij uniek in Nederland. Heeft u een lekkage neem dan contact met ons op. Wij helpen u graag!

Deze service houdt in dat wij bij calamiteiten binnen 24 uur² ter plaatse zijn om de lekkage te verhelpen. Deze service geldt het hele jaar door, dus ook tijdens weekenden, feestdagen en vakanties.

² behoudens extreme overmacht weersituatie(s)

Veel gestelde vragen

Voor de veel voorkomende vragen hebben wij een vragenlijst gemaakt. Klik op de vraag voor het antwoord.

Ik heb lekkage. Wat moet ik doen?

Begin met het veiligstellen van de elektra. Schakel in de meterkast (indien nodig) de elektra (van de juiste groep) uit. Verwijder evt. de apparatuur dat zich in de buurt van de lekkageplaats bevindt. Plaats, indien nodig, een emmer onder de lekkageplaats om het water op te vangen en verwijder het water van de vloer.

Ga na waar het water vandaan komt of beter gezegd wat kan de oorzaak zijn van de lekkage. De plaats van de lekkage kan zich o.a. vlak bij de hemelwaterafvoer (regenpijp) bevinden. Controleer of de afvoer en/of regenpijp niet verstopt zit.

Neem contact op met een erkend dakdekkersbedrijf. Ons bedrijf heeft 24 uur service bij calamiteiten. Ons telefoonnummer is 0570 – 56 11 97.

Ik heb waterschade door de lekkage. Wat kan ik doen met de kosten hiervan?

Een veel voorkomend probleem bij lekkages zijn de schades als gevolg van het water. Wij adviseren om dan contact op te nemen met uw eigen verzekeringsmaatschappij. De meeste bewoners hebben een inboedelverzekering, waar de waterschade onder valt. Maar informeert u ook naar de voorwaarden van de verzekering.

Hoe kan ik een lekkage voorkomen?

In sommige gevallen is een lekkage nooit te voorkomen, maar vaak wel. Door onderhoud te plegen of te laten plegen op uw dak kan u al veel problemen voorkomen. Zie voor meer informatie “onderhoud”.

Tip: Gaat u schilderen of ramen wassen, waarbij u de ladder op het dak moet plaatsen, leg er dan iets diks, hard en stroefs onder zodat de bedekking onbeschadigd blijft. Maar zorg ervoor dat de ladder niet kan gaan glijden.

Wat zijn de vrije dagen / vakanties in 2018?

Voor 2018 zijn dit onze vrije dagen en vakanties.

25 december 2017 t/m 5 januari 2018 Kerstvakantie 2017/2018

30 maart 2018 Goede vrijdag (vrijdag)

2 april 2018 2e Paasdag (maandag)

27 april 2018 Koningsdag (vrijdag)

10 mei 2018 Hemelvaartsdag (donderdag)

11 mei 2018 Dag na Hemelvaart (vrijdag)

21 mei 2018 2e Pinksterdag (maandag)

6 augustus t/m 26 augustus 2018 (week 32-33-34)  Bouwvakvakantie 2018 [o.v.b.]

n.t.b. Kerstvakantie 2018/2019

Neem contact op

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Vul het formulier in en wij helpen u graag verder!

Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en de privacy policy.

Esselink Dakspecialist B.V.

De Meente 24, 8121 EV Olst

 

T 0570 – 56 11 97

E info@esselinkdakspecialist.nl

Esselink Dakspecialist B.V.